Monday, December 15, 2008

Aku Flirt?



Harini kan hari Isnin. Kebanyakan kawan-kawan aku sedang mengalami monday blues. Aku? Selain belagak busy buat kerja, aku surf internet. Masa aku tengah jalan-jalan blog hopping, aku jumpa kuiz ni dari Blog Anak Mat Nor a.k.a Spider Man yang tak suka pakai cape, thong, push-up bras dan tidak juga berambut panjang. Jadi tanpa segan silu, aku pun cuba buat kuiz ni. Kamu nak try tak?


Hasilnya.


Aku adalah The Flash

























The Flash
85%
Supergirl
73%
Superman
70%
Spider-Man
70%
Wonder Woman
63%
Robin
63%
Hulk
60%
Green Lantern
60%
Iron Man
40%
Catwoman
25%
Batman
15%
Fast, athletic and flirtatious.





Flirtatious kah aku? And Hulk 65%?? OMG! OMG! OMG!

2 thought(s):

Siti Jenar AKA said...

the flash tu. tak tahan...

Lady said...

hahaha..dah try quiz tu tak? moh le try~