Monday, February 9, 2009

Jom Tanam Pokok II



Some of the pics again~ wheeee...




: Jom Tanam Pokok! :




: Ni la benihnya.. :




: Petani paling muda. She's so cute~ :




: Ada gaya :




: Bukti tanam pokok neyh :



: With my bestie :




: Trying so hard to tanam man~ :




: Panas gile.. Sebaik dapat towel free :




: Look at the gloves :




: Teringin nak jadi model.. :




: Rangers yang dah penat :




: Finally, it's lunch time. Yay! :




: Smile with my full mouth :


Ouh, but before I end this post, I'd like to show you sumthing. Ngeee..

.

.

.

.

.

.


: I LOVE this boots! Smart gile.. One of the lady kat situ pakai boot ni. Chantek kan? :



I luv the last part. MAKAN-MAKAN. But seriously, this Tanam Pokok thingy was awesome! I never thought of going to any tanam pokok campaign or any stuff like that. Frankly speaking, I did enjoy my day there. Doing different things once in a while really cheer me up! Haih. Am now can't wait for my next activities~ Something different. =D


3 thought(s):

yada said...

haha, u look so cute wearing cute towel.. eheh..

but betul u cakap, doing something that really different from our routine mmg best gegila kan...

pastu rasa cam shocked je, at first cam malas2 tapi bila dah pegi rasa best... :)

thesweetlittlecat said...

beb, aktiviti ni anjuran sape?
ko g ngan d*ar berdua je ker?

Lady said...

Nurul: serious I tell u..best gile bila kita buat aktiviti "diluar jangkaan" ni kan. hehe.. boleh hilang stress gitu~

Kiera: program ni boss aku organise. So kitorang pegi satu ofis. hehe. bukan aku dengan dihar je. tapi sebab aku nak "promote" diha di mata dunia, harus aku letak gambar dia manyak. heheh. Tetiap wiken ada aktiviti ni. Nak join? aku bagi ko contact no nanti. :D