Friday, March 6, 2009

Penawar Duka







: Ni la dia.. I bought the one yang skin colour tu~ :



Chantek~ And I really love it. Thanks to Fara, the BK shoe Promoter. Sekali dia tunjuk gambar ni, and mention about the super low price (sesuai dengan cap dia - totally bukan Cap Mentol), WE (the FOUR of us) terus pegi rembat sorang sepasang waktu lunch. WAKTU LUNCH okeyh~ Serius best. Pehtu melapar kejap, sebab waktu lunch digunakan untuk rembatan ini.

Apa pun, iouls semua puas hati~ tak gitu babes?


7 thought(s):

zulaikha mz said...

woiiii siap dah beli.. aku baru nak p beli.. tak pe petang ni aku g rembat jugak ahahahahaha... tapi bulan ni aku dah beli 2 pasang kasut mcm mana?

Unknown said...

ika ika... jgn risau... beli jeeee... then u dont buy for d next 6 months... sale babe.. rugi tak beli... tp yg hitam nyer tinggal only "special" sizes =)

Lady said...

hahaha..a'ah..pehtu ko pon kena puasa kasut cam aku jugak~ hehe..

smart gile! tapi aku rasa ko takde size aa ika...*ayat tannak kasi ko beli*

hahahah

yada said...

soo chic!! hehe..

cap ape tu kalau bukan cap mentol?

pandai jek ek..

i'm back! for good...

Lady said...

haiiiiii nuruL!!! i belum buat 100% come back lagi~ huheuheuheu..

cap nya "cuba teka". haha

im missing u nurul~

zulaikha mz said...

ces betul cakap dihar... dah tak der size.. aku merantau sampai mid valley-garden cari.. waaaaaaa!!

note:epul bising aaa aku nak beli kasut tingi² ni.. padahal bukan aku jadi lebih tinggi dari die pun.. ahahaha

yada said...

aih, i dunno la, my interest towards blogging dah tak mcm dulu.. gosh apa sudah jadi daaaa dengan i ni.. hehe.. :)

miss u too, will seldom update my blog but gonna visit u more & more often.. :)