Thursday, March 19, 2009

1st Putrajaya International Hot Air Baloon Fiesta





: Cantik kan.. :


Korang,

Sempena cuti sekolah ni, Putrajaya ada menganjurkan Pesta Belon Panas buat julung-julung kalinya.

Butir-butirnya adalah :-

Tarikh : 19 - 22 Mac 2009
Masa : 7.15 pagi - 7.15 malam
Tempat : Presint 2, Putrajaya

Apa tunggu lagi!! All photographers, this is your perfect time!!!! Grab your camera and begin shooting!!

Serious aku rasa macam nak cuti hari ni and esok. Tak sabar nak p shoot~ I'm so excited!! \o/ Nantikan kemunculan shot aku okeh!

To sesapa yang datang tengok ni boleh la datang rumah aku..minum air sirap ke.. Makan buah tembikai ke... View dari rumah aku pon cun kot~ *Hope so*

Woopss.. lupa plak.

For more details, click here.



8 thought(s):

salida amran said...

besnye..cam menarik laaa

Lady said...

itu laaa
datang la ila
pehtu leh singgah rumah lagi~

salida amran said...

ajak-ajak ayam ke betul2 ni? eheheh..kene tgk jadual en. tu dulu...kalau takde pape boleh lah...

Unknown said...

ayam je.. prepare la lasagna ke, mcd ke, nasi beriyani ke.. baru nak datang, tak jadi la mcm ni...! haha

khasyikelvin_ said...

bie,
mish ya!
shot pic cecantek ar!

Lady said...

Ila: ye la..ye la..jangan malu-malu kucing ye..datang je..boleh makan buah tembikai sedap punye~ hahah

Isz: Im good with italian food tau~ usah dicabar.. hahah

Chegu: I mish u too..meh la sini..leh nengok belon panash~

mardeq said...

nak...nak tembikai..

Lady said...

hehe. deq, datang la rumah aku~ leh nengok belon. kalau nak naik mahal sket..1 bakul tu rm500~ :(