Wednesday, August 5, 2009

Diriku dan Dirimu

wanmaisarah adalah sedang blur. Super blur!

Tidak dapat berfikir dengan waras dan sentiasa complicate things. Hari ini. Pening!

Apakah?

Mengapakah?

Hadow~

Apsal ni..


By the way, today is my "kakak" 's birthday. Feewit btol ko. Dah la celebrate kat Kudat. Sengal.. (fewit dan sengal adalah kata-kata yang hanya difahami oleh beliau. Jadi saya tidak explain di sini ye~:D)

Di sini saya ingin sampaikan satu poem khas untuk awek ni. Semoga beliau sentiasa sihat dan ceria dan berusaha lebih kuat untuk cepat-cepat dapat baby. hikhikhik..



Happy birthday, you’re not getting old,
Stay in the game, it’s not time to fold.
Wrinkles and grey hair, are just a new look,
Countless experiences, you should write in a book.

A birthday is seldom, a serious occasion,
Try not to take it, like the d-day invasion.
Laughter and jokes are within sight,
Stock up on both, all through the night.

www.special-birthday-poems.com
by Martin Dejnicki


p/s: Dear baru sehat balik. Great to see you smile again dear.
Jangan demam lagi okeh!
Risau ai~

8 thought(s):

khasyikelvin_ said...

kamu pun bie,
jangan terjangkit demam, oke!
mesti sihat dan jaga ke SIHAT an tu.
mengerti????

mardeq said...

asal ni blur blur..

Lady said...

baiklah chegu cik ian! akan ku turut perintah~ hehehe

Madeq; aku pon tatau..blur satu hari..pehtu nak buat menda, mesti ikut cara paling susa..hadow..tetekan aku~

Nurulhuda|Adlie said...

as per ur status kat ym - paham!!

Lady said...

hahaha..haih~ good to see u all here again..

swit@kon said...

puan blur. aku tak rasa ko blur aaa
hahaha

LIZZIE said...

demam at this time mmg menyeramkan.. with the current updates of H1N1 deaths, rasa mcm nak dok teperap je kat rumah hari2.. u gotta be careful too.. must stay healthy. *wink*

anyways, have an award for u at my site. come grab it when ure free ya! *^_~*

Lady said...

Switakon: er...fasa blur aku dah abes..heheh..aku nak njoy kehidupan laa.. asyik blur je~ adow!

Lizzie: this whole panicky situation really make me feel like wanna stay at home too~ tapi tu la..Semoga kita semua sentiasa selamat seadanya..
Of kos, i'll drop by. Thanks sooo much~ :D