Monday, January 4, 2010

Love Letter


I am listening to Love Letter by Leona Lewis.

This song makes me think about my first love letter. Yeah, I do wrote some love letters back then. It's all ended and started from a love letter.

Thanks to the first love letter that I wrote to my "puppy love" back in school. Because of the letter, we finally realized that we don't meant to be together. And I realized I'll be ok without a boyfriend. And I started to believe that I will only get married when I reached 28. Until I completed my PhD.

Konon..

But yeah.. Sapa bole tahan weyh.. Kehkehkehkeh..

Bermula dengan surat chenta juga, aku jumpa chenta hati~

Sehingga laaaaa la ni..

Chenta hatiku~

And now I believe that this is fate
'Cause baby we belong together
I know everything is gonna be ok
Just as long as we have eachother
Through the sunshine and through the rain
I know that it'll last forever
Just last night I stayed up late
And I wrote you a love letter


*Mode 2010 adalah dipenuhi dengan bunga-bunga chenta..*

woot..woot...

p.s. nak karang surat chenta la.. nak buat surprise untuk birthday dear yang lagi... er... 4 bulan~ kehkehkehkehkeh



10 thought(s):

khasyikelvin_ said...

mahu menulis,
tapi pada siapa?

tsk!

Lady said...

pada si dia laa~ hehee

khasyikelvin_ said...

dia=tiada.

salida amran said...

sukenye bunga chenta...ahaks!

Lady said...

cik ian: uik?

*muka penuh tanda tanya ni~ *

Lady said...

ila: kann~ huhuhu.. mari berbunga chenta~ kekekek

swit@kon said...

aku ada berpuluh surat chenta dari x-bf dulu. masih simpan. tunggu kawin baru nak buat upacara bakar bersama-sama. hahaha

kalaulah sekarang masih on lagi. mesti best.

Lady said...

hahah~ bila baca balik surat chenta, sangat kelakar~ zaman dolu-dolu.. hohoho~ nostalgic woo

nn said...

nak tulis jugak surat pada orang yg di admire. tulis and simpan bawah bantal. huhu. kalau lah boleh hantar.

teringat dulu masa darjah3 bagi surat cinta. geli je kecik2 cinta ke? haha

Lady said...

waaah~ kecik2 sekecik darjah 3 dah mula berchenta ehh~ kekeke.. tu la.. chenta ke tu? haha.. pape pun, dah tulis tu bagi la kat orangnya.. simpan bawah bantal takde orang tawu~ :)