Friday, January 22, 2010

Kalau Anda Donut..


Perasa apa anda pilih?

Hurm..

Kalau saya, saya nak jadi perasa blueberry filling. Slurrpp..

Sebab?

Bila orang makan saya, orang akan kata

"Perghh... masam-masam manis.. Sedap~ The filling is so good! Rasanya macam lava yang meletop!! "

Apa kaitan?

Saya tidak paham jua. Tapi dalam kesibukan ini, tetibe je teringat, kalau aku jadi donut flavour apa aku nak jadi. Boleh?

Saya sebenarnya rindukan kawan-kawan saya.. Dah lama tak update. Ye saya hutang korang dengan gambar-gambar gua tempurung.

Tapi bila fikirkan balik, boleh tak saya update sekali dengan gambar-gambar vacation saya nanti?

:D

Ok. Terima kasih.



p.s. See you guys in er.. another 2 weekend. Saya adalah bercuti lama.. Ngeee....


5 thought(s):

khasyikelvin_ said...

perghhh bercuti lama,
tak ajak pun!
take care.
ole2 jgn luper!

salida amran said...

tak boleh campor..sebab lambat sangat nak tunggu..sile duduk di hotel yg ade wifi ek...

Lady said...

cik ian: pegi jao ni.. :)

Lady said...

ila: tido umah auntie je.. hehehe. wii illek, PS je ada.. layann...

swit@kon said...

aku nak souvenir! tak kira :P

opsss : saya perasa mango delight