Sunday, December 6, 2009

Mission Accomplished!



Akhirnya kita berada di penghujung tahun 2009 dah kan.. Rasanya macam baru je semalam tulis azam bagai untuk tahun 2009. Dah kena pikirkan apa target untuk tahun depan. Walaupun begitu, aku tetap berbangga, sebab apa yang aku impikan selama ni berjaya tercapai.

Macam yang korang tau, wanmaisarah adalah seorang yang sangat cintakan bola jaring. I have no idea why. So don't ask. Cita-cita aku untuk tahun ni adalah mengekalkan kejuaraan tahun lepas. Ini untuk sukan antara division je pun. Walaupun sukan ni bukan lah sehebat Sea Games ke Sukan Antara Negeri ke apa ke, tapi bagi aku, game ni lah yang paling penting sebab ini melibatkan division aku dan secara tak langsung melibatkan juga management. Apa lagi yang lebih penting daripada team sendiri dan juga moral support dari boss sendiri?

So.. last year was the first time aku join division ni. Dan kitorang menang. Tahun ni misi aku adalah mengekalkan kejuaraan. So... walaupun ada a lot of hardships, but it pays well~



: Defending Champ! :


I love everyone in my team. I have the best shooters, the best defenders, the magnificent midfielders and of course, i LOVE THE CROWD who never stop cheering us. The spirit shown makes us go wilder and wilder and wilder!

Thanks to all, and I really hope we still can be the champ for next coming years..


p.s. Lepas ni, untuk tahun 2010, target wanmaisarah adalah having a twin babies or a baby pun ok~ *praying hard*

5 thought(s):

salida amran said...

kalau nak baby tuh bukan setakat pray hard jer..usaha pon kene tambah kuat lagi laaa..uhuhuhu
impian kite untuk tahun depan pon sama gak cam bie.ngee

Angel said...

wahhh.. gemarnye amik gambar in air gitu kan? :P

haaa.. the recipe utk get twins are fairly simple. all you gotta do is make <3 twice in a row. (cewahh macam real je resipi ni.. einstein pun kalah! buat la experiment.. mana tau menjadi hypothesis saya ni.. LOL!)

Lady said...

ila: usaha tangga kejayaan kann... jom berusaha!! gambate nee~

Lady said...

angel: u're my angel!!! bagus resepi nih. i nak try nanti~ wheeeeeee~
thank u!

p.s best tau amek gambar macam tu~ hehe

khasyikelvin_ said...

baby?
hahaha neh impian org2
dah berkawen neh.
eh, paling excited tgk kamu jump.