Tuesday, October 13, 2009

Apa Yang Lebih Penting Dari Kesihatan?

Hari ke-7 bercuti. Genap seminggu. Bosan.

Tapi bila difikir-fikirkan balik, bila kita tidak sihat ni, sebenarnya ada banyak hikmah.
Selain dari menyucikan diri dari dosa-dosa kecil.

[1] Saya cuti lama.
*and THAT NEVER happened before. Even my cuti kawen pun was shorter than this*

[2] I got to see my family get together
*Well.. we only could do this during hari raya. As far as I could remember, the last time we managed to gather the whole family member was last year's raya*

[3] I have more time for myself.
*Undeniable*

[4] NO MORE SPORTS. My thighs and stomach would rest and keep more fat.
*Good news ke?*

[5] I eat less and my digestive system would rest to the max.
*I'll try to keep the unnecessary fat at bay*

[6] To my surprise, selain kawan-kawan rapat yang selalu lepak sama-sama ni, ada jugak kawan-kawan di luar lingkaran ni telefon and text me almost everyday to ask about my health. That really touches my heart.
*Heart you guys*

[7] Yang paling rugi:---> tak dapat cukupkan puasa 6.. (T_T)


Apa yang penting, lepas ni..

Ini semua tak dapat buat lagi dah..

Mizuno run - 10km
Futsal tourn - JPM Open
Netbol tourn - Inter Division
Running activities

And dah banyak jugak yang saya missed~

Tracking at Extreme Park
Futsal Tourn - Inter Dept
A friend's engangement
Shikin's wedding
Ain's open house
Diha's open house
Iza's open house
Aini's open house
Lotsa gatherings

And the most importantly,

Though I kindda missed a lot of gatherings and meetings,
I'm glad that I still have a lot of family and friends who love me.


p.s. Dear if you read this, please please please please at least let me play netball inter div. JAdi GS pon ok la... Ouh, and please please please please please let me eat some sushi...
Sushi PROMO is BACK!!



Please..... I give you my kesian look~ Kesian i..tido malam pun mimpi makan sushi~


6 thought(s):

khasyikelvin_ said...

comelnyer,
tido malam pun mimpi
makan sushi ya?
uhuk2...darling,
i suka no.4 tuh...
hahahaha

Lady said...

heheh.. sebaik tak terkeluar liur tau..kempunan sushi~ hehe. no.4? alaa..... jgn a suka yang tu.. huhuhu~ sian kite~

Cik Bie said...

uik..

kak wan sakit canot eat sushi lol..
hehehe

v said...

Cuti lama2 ni puas ler blog hop yer.
Err .. sudi tak join Menang Handbag khas utk promosi Weblog Popular? Jom join. Penyertaan anda amat dialu2kan. Tenkiu!!

Lady said...

daling: er..dah boleh makan dah! yay! hehehe..

Lady said...

lili: thank you~ insyaAllah..