Monday, May 25, 2009

Laila Majnun




"Two households, both alike in dignity"
Romeo & Juliet



Sebenarnya kan, tajuk tu takde kena mengena dengan persoalan yang timbul dalam kepala dan mindaku sekarang ni. Ia hanyalah statement yang melambangkan perasaan dan emosi aku waktu ni. (^,^). Don't ask further coz I don't even know what am I talking about.

That's so me!

Thanks dear~

*Hug*

Hurm..

Anyway, setiap kali berfikir pasal samada nak sambung belajar ke tak, setiap kali tu jugak laa aku terbayang-bayangkan lalat.

Nyesal.

Sedih.

Pasrah.

Dan akhirnya,

Aku redha.

Sekarang, rasa nak sambung belajar lagi.. Tapi tak pasti nak sambung dalam bidang apa..

(T_T)

Biologi?
Lupakanlaaaahh...

Human Resource Development?
I don't even know what that means..

Kaunseling or Psikologi?
Menarik..
*Maklumlaa..baru balik kursus kan.. (^,^)*

Or..

PERBIDANAN???
Apa kaitan dengan keje aku skang aa..

Dem!


4 thought(s):

salida amran said...

kaunseling or psikologi sangat di rekemen nak english base,uia pilihan terbaik (aik..puji tempat dan kos sendiri, kenapa?)
kebidanan, juga saya sokong!

*ape kene-mengena ngan lalat?*

Unknown said...

bioeconomics.....

Lady said...

hahha..

Ila: dulu b punya master lalat, half way, dapat keje---> cabottt~
uia? hurm....ok jugak kot~

Diha: i dunt even know how to spell it.. hahha. thanks anyway. i'll dig more~

Zaila HZ said...

take time to find field of ur interest, field that u enjoy learning.

if not ready for master yet, can try doing any short courses / executive programs first :)

good luck!