Tuesday, April 13, 2010

Berkilauan.. Perkembangan.. Kemajuan..


I'm having my yogurt now. Setap! Stoberi yogurt ni la peneman dan pembuka selera aku bila tekak kering dan rasa nak kunyah-kunyah.

Entri ni dah lama dah cuba buat. Tapi berakhir dengan tajuk sahaja. Sebab setiap kali rasa nak sambung, tiada perkataan yang keluar. So rasanya daripada menggunakan perkataan, better guna some other way to explain, rite?

So here it is.


: me, izdi n Kiera :

We used to be in the same group masa kursus dulu-dulu. Tapi tak sedar. Kita tak rapat pun. Bila terserempak pon (biasanya sangat jarang), kita senyum je kan. We barely talk to each other. Barely ke? I guess sekali je kita borak. Sebab aku ajak ko main netbol n you said you've already in volley team kan? hehe. Kenapa Kiera dalam ini cerita? Hehe.. takde reason.. tapi muka dia paling cun dan duduk depan sekali. Tu yang saje je bulat muka dia jugak. Hikhikhik.


Bila sama-sama dicampak ke office baru, baru laaa kenal siapa si Izdi ni~ Bila dikenang-kenang balik, masa tu kita menambah bilangan officer pompuan kan.. Tak boleh lupa bila aku masuk bilik ko and aku malu-malu nak bercakap sebab nanti senior-senior lelaki semua dengar kita cakap apa. hohoho~ Masa ni nak gossip pon susa~


: sempat jugak kita jadi partner shooter kan :



: the winner celebrates :



: the bride and the bride's maid :



: Kat desaru. After netbol, we watched badminton. Gilo~ :



: talk..talk..talk.. :



: blup..blup..blup.. :



We love sports and do many things together. And that's how we become closer and closer. We share things, through thick and thin, and you are the one who'll be the second (after my hubby la kan) to know~ And most importantly, you're my best friend, bride's maid, shooter, defender, futsaller (?) listener and sometimes you become a good counselor too. Your words adalah sangat meaningful (even sometimes you dont even experienced it before pon). But you just know what to say.

You taught me how to cook (from patties to porridge, spaghetti bolognaise, cabonara, mashed potato, and lots more). You're the best cook, you see. And stop saying that you don't know how to cook la.. apa la.. I'm pretty sure bila ko dah balik sini nanti ko dengan anni mesti gumoks! hehe.. To conclude all, YOU'RE THE BEST!

Now that you're gone, I hope you'll still be the person you always be. Bersesuaian dengan maksud nama ko yakni berkilauan, perkembangan dan kemajuan ni, semoga ko kat sana sentiasa tabah dan strong enough to be the best partner for your husband. May you always shine, grow and happier day by day~

You take care okeh! And bring back babieSSS. :)



11 thought(s):

thesweetlittlecat said...

tetiba ada aku kan... tak sangka kan dah banyak kali terserempak, pernah satu grup pelbagai tp jarang bertegur sapa.. hehehehe... nice knowing u beb.. and dihar, we'll miss u...

p/s: aku tgk pic ko kat fb dayah cam da 'berisi' jerk... yer?

Lady said...

tu la.. bila aku tengok2 gambar tu, baru perasan muka ko paling clear n kat depan tuuu~ aku dengan diha dok sebelah2, tapi tak perasan. hahaha~

p.s. ye ke? adow... aku dah memang makin berisi pon. nak tengok la gambar tu~ hikhikhik

Unknown said...

Sis, u got izdi or anni's email. Nak kirim them Jap's thingy i.e. alphard & PS3.. hahaha

swit@kon said...

hehehe. sedih eh? kembar ko dah g jenjalan. :P

babe, nak mintak tolong. nak mintak tolong laki ko amikkan HD aku tu. nanti aku amik kat kau. buleh ka?

salida amran said...

it's hard kan bile best friend tetiba tade...sedih hooo nak adapt ngan suasana baru tnpa dia dalam hidup seharian kan..kan...i really have experience it..it hurt...T___T (at least for me laa)

Lady said...

isz, dorang balik 3 tahun lagi. tapi mebi next year balik kejap ke i dunno. tapi nak kirim bole jeer.. hehe..

Lady said...

cik yanti. okeh~ nanti aku btau dia. :)

adalah sedey jugak.. tapi hilang satu kawan, then i make more frens kat sini. hikhikhik

Lady said...

ila: yeah.. watching her go sama dengan watching you go haritu~ cuma ini adalah lebih sedeyh sikit.. hehehe.. but internet kan ada. im fine~ :) thank you kawan-kawan..

Mursapap said...

Sedihkan..

Rindu kat org yg tinggalkan kite.

Unknown said...

sis, dorg guna email lama ke? or u got other email of their's?

tolong email kat aku email dorg.. kat blog aku ada email aku.. (aku pun tak faham apa maksud aku!!)

mamamya said...

huk huk..sob sob..sedeynyer...

baru je nak lupa rasa rindu kt msia, dah ter-rindu balik =(

uwaa...nak balikkkkk....