Saturday, April 24, 2010

Awards!


hohoho.. Baru perasan yang si mommy muda ni ada bagi saya award. Terima kasih Cik Puan Izza..



: Lovely :

Thanks mommy~ *hug*



Well.. setiap award ni datang bersekali dengan sesuatu la kan.

SO.

Apa yang perlu dibuat adalah..

1. Thank and link the person that gave you the award

2. PassThis award onto 15 blogger you're recently discovered and think are fantastic

i. tina
ii. kiera
iii. mardeq
iv. Ila di perantauan
v. Isz (welcome back bro. dah lama tak nengok ko nulis-nulis. :D )
vi. MrsAR
viii. Jiranku
x. Suhana di perantauan jua

dan semua yang nak grab award ni~


3. Contact said blogs and let them know they've won the award.


4. State 7 things about yourself.

Alamak.

Ok. I'll try~


i. Im waiting for another 5 months++ (InsyaAllah) to meet my jr~

ii. Im gaining weight everyday. Haih.. Boleh ke nak loosing weight setiap hari dengan kepantasan yang sama masa gain weight?

iii. I'll be joining my officemates for aktiviti menembak. Dorang p menembak and I'll be having my picnic basket. Gilo. Aktiviti yang diwajibkan p. :(

iv. Bos di ofis saya ni selalu confuse antara saya dan Cik Izdi. Setiap kali dia jumpa saya dia akan berkata "Eh, bila ko start cuti ni?" dan saya dengan politenya akan berkata "Ouh.. bukan.. tu IZdihar.. dia dah cuti dah.. Dah selamat kat sana pon.. " Haih.. Padahal saya lebih gems dan rendah dari Izdi (this time I admit ye Izdi. But not other time). Boleh, dia confuse sebab height kitorang yang lebih kurang ni?

v. June is my favorite month. There'll be double celebrations. Birthday and anniversary.
Hint: dear, I nak 3 hadiah, instead of 2 sebab Im having someone inside here. Thank you.

vi. Sekarang yang saya inginkan adalah strawberi. Tapi nak yang manis punya. Dan saya juga nak makan eskrem choc fudge kat B&R. Jom, sapa nak ikut?!

vii. Saya rindu kawan-kawan saya yang jauh dan dekat di mata, tapi jauh dan dekat di hati jua~



Sekian.


Jadi kawan-kawan, selamat menerima award! :)





13 thought(s):

Nina_Arielle said...

Congrats dear on your lil junior in the tummy..so happy for u :)

Lady said...

:)
thank you~ hafta wait for another 5 months.. nanti bole jumpa auntie triple A. kikihkih

Nurulhuda|Adlie said...

eh eh, i read something laaa.. cngrats for the lil precious, ohhh i sangat sangat suka.. haha sori la tak komen, cuma biasanya baca saje.. tapi bie..

i sukaaaaaaaaaaaaaa sangat la.. :)))

take care tau, jaga diri hebat2..

Nurulhuda|Adlie said...

eh nak gamba gak, nak tgk tummy!

Lady said...

haha.. dear bride to be..

nanti i update my pic. :)

take care eh~

salida amran said...

thanks for the awar..u org kedua yg bg award nih kat kite...
jap jap nak tny izdihar ur best fren tuh bercuti ke bertukar jabatan? (hikhik kenapa i nak tahu nih?..hahah)

Lady said...

darling.. tengok balik previous entry tu.. kita dah cakap makcik tu dia ikut asben dia p jepun.. macam ila jugak~

:)

amek tau award ni~

:D

mamamya said...

alololo..nak stoberi ker? nnt aku poskan eh..hehe...

beb kalau masam tabur la gula sket, then biar kejap baru makan..nyum nyum...kt cni pun still masam lg sbb belum musim =)

Mursapap said...

Tak faham la maksud award ni.
Dah tag maka?

Iskk... tak faham.

Akhirnya mengaku jugak perut besar sbb ade orang ye

Lady said...

suhana: kalau kandungan gula aku makin naik kan, boleh lagi ke makan stoberi dengan gula aa? :D

Lady said...

MrsAR: makanya, letak saja kat ur blog.. :) itu sajor..

mengaku sebab orang dah makin nampak perut nih~ kihkihkih

khasyikelvin_ said...

maceh, nak gi amek ni...lalala

Unknown said...

alamak.. cantik ka aku? hahaha

anyway, good to be writing again.. masa terlampau terhad utk aku sit down and write... too many things to ponder in so little time..

Thanks for the award, akan ku letak di blog aku..