Saturday, July 4, 2009

Saya Tidak Marah

Tapi saya kesal.

Usah dipersoalkan kuasa Tuhan.

Jika ada, ada. Jika tiada, tiada.

Usah diusik kejadian Tuhan.

Yang halus yang tulus.

Semuanya ketentuan Illahi.

Saya marah dan saya masih marah.

Perempuan dengan perception-nya.

Lelaki dengan andaiannya.

Macamana tak berlaku kekecohan sekiranya persoalan dan andaian yang dipilih dan bukan kebenaran?

Saya penat melayan kamu.

Saya penat puaskan hati kamu.

Tiada penghargaan.

Bukan balasan yang diminta.

Cukup sekadar "terima kasih" atau pemahaman.

Susah sangat ke?

Tired of being the "ugly duckling".

I'm too tired.

I'm off to bed now.

Grow up people!

Open your dictionary or WIKIPEDIA if you don't even know what "Grow up" means.

4 thought(s):

khasyikelvin_ said...

bie,
marah saper neh?

Lady said...

haha..it's kinda complicated. er..secara general tu. dah merangkumi semua.bangun tido pagi tadi, dah lupa semua dah~ :D

khasyikelvin_ said...

good!

Lady said...

:D

Sedaya upaya cuba puaskan hati orang, tapi susah jugak kan~ haihh..