Wednesday, September 9, 2009

Sembilan Haribulan Sembilan Tahun Dua Ribu Sembilan

09-09-09

Cantik pulak nombor ni. Sebenarnya kalau nak dikaitkan SEMBILAN dengan hari ni.. ada banyak~

1. Hari ini adalah hari ke SEMBILAN belas kita berpuasa
2. Lagi SEMBILAN hari nak balik kampung (my case la..)
3. Pada jam 19:09 mungkin pada masa ni kita dah ada kat depan meja makan sebab..
4. Tinggal lagi SEMBILAN minit nak berbuka puasa
5. Pada tarikh tu juga, mesti ada orang yang celebrate birthday yang ke-9, atau 19, atau 29, atau mungkin juga 99 tahun. kan?
6. Deep in my heart, I am 9 times happier. Happy for my bestie's perkembangan dalam hidup dia.
7. Pada waktu sekarang ni, saya mempunyai 9 vocabulary yang tidak dapat dipisahkan dari lidah saya mahupun ketika di bulan Ramadhan, yakni:

sengal
hantar saya balik rumah mak saya!
saje je
keji la dia ni
lu pahal
ya Allah ya Allah
ampeh btoi
homigod!! (dengan mata terbeliak sedikit)
kuang haja btol

8. Hari ini merupakan hari ke-9 saya berbuka puasa dengan kawan-kawan dan keluarga.
9. Saya inginkan sepasang anak kembar. Tapi saya tak dapat bayangkan keadaan perut saya JIKA dan HANYA JIKA saya mengandungkan anak kembar SEMBILAN orang.

Hadow~

Moral of the story:
Setiap orang akan mempunyai 1001 alasan bagi melengkapkan sesuatu yang diinginkan atau pon yang dihajati. Samada secara positif atau negatif. Tapi, pernahkah kita terfikir, yang orang-orang ni sebenarnya sangat kreatif? Kita patut menghargai dorang ni sebab bukan senang mereka alasan. Well.... I know la... I just did! Kekekekekke..


p/s: ouh, apparently this post is gonna be my 119th post! kekekeke~ What a number!

5 thought(s):

swit@kon said...

my fav. no babe 119. sebab birthday aku (tetiba bitau birthday, boleh? haha)

ko ni teringin2 je lately ni. erm aku doakan ko dapat kembar 8. macam kate and jon :D

Lady said...

hahahha~ weyh, kalau kembar 8, harus aku cuti tanpa gaji neh~ aku da lama tak makan mazola laa.. gambar ko letak kat situ sangat menggiurkan~ :p

p/s: ye..aku terbayang2 wishlist ko yg tak mampu aku tunaikan tu~ kekekek.. esok kan bday ko?wish in advance bole?

HAPPY BIRTHDAY swit@kon~ :D

swit@kon said...

aaaaaaaaaaa takde2. tak haci. kena wish esok!!! :P

nanti la. if Mazola tu berjaya dikekalkan smp raya, aku buat open house aku ajak ko eh :)

Lady said...

yay! yay! i loike... ye laa.. ye la.. esok aku wish lagi.. :p

mardeq said...

hahaha...
rajin betul..
hhihihh.. comey sangat " hantar saya balik rumah mak saya.."
hihihi