Wednesday, March 10, 2010

Syndrome Down


Bukan sejenis penyakit yang disebabkan oleh kecacatan gene.

Tapi sejenis "sindrom" yang sedang saya alami.

Saya rindu nak berblog, tapi keadaan tak mengizinkan. Laptop saya adalah rosak! Sengal~

Saya rindu nak main netball, tapi keadaan juga tak mengizinkan.

Saya nak jogging, tak boleh..

Saya nak main boling, tak boleh..

Saya nak makan macam-macam, er.. boleh.. tapi kena control pulak~ Haisyoooooooo~

Saya rindu masakan mak saya, tapi keadaan tak mengizinkan saya balik kampung.

Saya rindu kawan-kawan saya, tapi keadaan tak menyempatkan kita jumpa.

Saya rindu badan saya yang lama, tapi.. (T_T) pasrah jua~
(deq, ko sure ke nak tukar badan dengan aku ni~ hikhikhik)

Semua adalah ketentuan Ilahi, dan saya adalah pasrah!

Dan yang paling penting, saya teringin nak makan spegeti dan hash brown yang kawan baik-merangkap-kembar saya janjikan~ mana aaaa beb?



p.s. counting days, kawan baik-merangkap-kembar saya nak pergi meninggalkan saya~ haih... Sape nak jadi kembar saya? Itu adalah pertanyaan bos saya pada saya. Ada ke??


p.s.s Semoga MAN. U menang malam ni~ wheeeeeeeeee....


5 thought(s):

swit@kon said...

ko ngandung ke?

dihar nak p mana?
dihar kan kembar kau?

huhu aku masih bersedih dengan kondisi hardisk ku

Lady said...

alahai~

beb, izdi nak tukar tempat dah.. heheh.. insyaAllah~ ko dah call orang tu blom?

salida amran said...

pray the best for u darling...nnt bile free kite ym2 ek..aku rindu kamu laaa

Unknown said...

beb,

hash brown dia mmg sedap...aku plak yg termengidam...hehehe...

p.s.: been wondering abt the question myself..huhu...


++dayah++

Mursapap said...

Diha nak terbang ke negara matahari terbit. Jom kite visit dia reramai.